Поведінка в соціальних мережах може багато розповісти про людину. Що вже говорити, якщо сьогодні навіть роботодавці переглядають профілі кандидатів, щоб зрозуміти, з ким вони мають справу. А ми часто псуємо враження про себе, самі того не помічаючи. У швидко мінливому віртуальному просторі дуже легко заплутатися в тенденціях і упустити момент, коли те, що вважалося забавним вчора, сьогодні вже є ознакою поганого тону.
Ось список найпоширеніших прикладів дратівної поведінки в інтернеті, яке виводить з себе оточуючих.
1. Недоречні листівки
Строкаті листівки з примітивними малюнками з приводу і без популярні вже давно. Вони максимально знеособлені і не несуть ніякого смислового навантаження. Іноді шквал подібних картинок (особливо в свята) може привести до сказу навіть самих врівноважених. Що відповідати людині, яка не потрудилася навіть написати повідомлення?
Перш ніж завантажити з інтернету черговий шедевр майстрів фотошопу, непогано було б задуматися, що відчує ваш співрозмовник, особливо якщо мова йде про людину, яка ніколи не відправляла вам нічого подібного.
Замініть листівки повідомленнями, написаними своїми словами. Якщо ви хочете привітати когось зі святом, продумайте текст, який продемонструє ваше небайдуже ставлення до людини. Якщо мова йде не про рідних і близьких, можна обмежитися простим «З днем народження!». Навіть таке повідомлення приємніше отримати, ніж 3 абзацу банальних віршів.
2. Однотипні фото зі знаменитими предметами мистецтва
Фотографії людей, просто стоять поруч з відомими картинами, не викликають у оточуючих ніяких емоцій. Всі розуміють, що єдина мета — показати всім, що людина ходила в музей. Такі хвастощі формує враження про автора фото як про поверхневуі недалеку особистість.
Іноді на тлі музейних картин дійсно можуть виходити симпатичні знімки. Якщо у вас є ідея для яскравого фото і концепція передбачає картину на фоні- дерзайте. Головне, відповісти собі на питання: чи гарна це фотографія і що ви хочете сказати, викладаючи її в соцмережу.
3. Повідомлення друзям з проханням: «Проголосуйте за моє фото!»
Серед безлічі «конкурсів лайків і репоста» дивно піддатися спокусі взяти участь хоча б в одному. Тільки чи так необхідно відправляти повідомлення з проханням проголосувати всім своїм друзям, особливо однокласникам, з якими ви не спілкувалися 10 років? Це виглядає недоречно і може здорово дратувати. Подумайте, чи варто воно того.
Якщо ви берете участь в конкурсі, можете викласти пост про це на своїй сторінці і попросити рідних і близьких вас підтримати, відправивши їм особисті повідомлення.
4. Розсилка онлайн-ігор
У стрічці від результатів онлайн-ігор ніякого порятунку. Раз у раз на очі попадаються пости про те, що хтось побив черговий рекорд. Всі ми іноді розслабляємося, проводячи час в інтернеті через не найкориснішими заняттями, але оточуючі не зобов’язані бути в курсі цих непотрібних новин.
Якщо ви граєте в онлайн-ігри, витратьте пару хвилин на те, щоб зайти в налаштування і відключити автоматичну відправку повідомлень і публікацій.
5. Неякісні фото пам’яток
У сезон відпусток стрічки соціальних мереж наповнюються фотографіями красивих будівель, пам’ятників і вулиць, на яких немає людей, з підписами на кшталт «як же прекрасний Париж». І Париж прекрасний! Але чи варто викладати десятки аматорських фото, на яких цього абсолютно не видно?
Вашим друзям буде набагато цікавіше подивитися знімки, де присутні ви самі. А Ейфелеву вежу і храм Саграда Фамілія краще побачити вживу, ну або хоча б на професійних фотографіях. Таких в інтернеті дуже багато.
6. Зображення з забобонним контекстом
Хтось вірить, що пост з картинкою «на удачу» допоможе залучити багатство, здоров’я, любов (потрібне підкреслити). Подібні забобони поширюються і в особистих повідомленнях у дусі «передай це 10 знайомим». Як правило, люди пересилають такі послання близьким знічев’я і «про всяк випадок».
Що робити? Ніхто не може вас засуджувати за те, у що ви вірите. Тільки нав’язувати свої погляди оточуючим — не найкраща ідея. Парад наспіх зліплених в фотошопі незграбних картинок шалено діє на нерви.
7. Поширення фейків
В інтернеті, як ми знаємо, можна написати що завгодно. Проте довірливі люди часто обманюються, приймаючи фейковий новини за чисту монету. Користувачі передають один одному неправдиві повідомлення, піднімається паніка.
Що робити? Перевіряйте інформацію. Для початку погляньте на текст: оцініть, як він написаний. Часто фейкові новини рясніють грубими орфографічними і граматичними помилками, оскільки написані на швидку руку. Другий етап — перевірка в пошуковику. Якщо пошук не привів вас на сайт авторитетного джерела, якому точно можна довіряти, швидше за все, це черговий фейк.
8. Фото оголеного тіла з філософської цитатою
Колись такі фотографії, можливо, і виглядали оригінально. Сьогодні мода на аматорські постановочні знімки пройшла. Фото, на якому ви багатозначно дивитесь кудись в бік, — не завжди вдале рішення. Часто подібні пости супроводжуються мудрими цитатами, що не мають ніякого відношення до самого зображенні.
Намагайтеся знаходити живі, емоційні кадри, які цікаво розглядати. Якщо хочете поділитися в пості якимись думками, пошукайте відповідну за змістом фотографію.
9. Фото «Дивіться всі, як мене люблять!»
Такі пости дуже дратують оточуючих своєю награність. Прагнення зробити подарунок коханої людини надбанням громадськості — це просто бажання похвалитися. У цьому, мабуть, немає нічого жахливого. Але фото з букетом квітів сьогодні навряд чи когось здивує. Їх вже так багато в мережі, і ніякої заздрості, втім, як і симпатії, вони не викликають.
Якщо ви хочете прокричати світу про ваші почуття, можете спробувати зробити це красиво. Подумайте над текстом: він повинен бути від чистого серця. А про вашу духовну любов ніякі квіти не скажуть так, як це зроблять ваші щасливі очі на спільному Селфі з коханою людиною.
10. Смайлик замість обличчя малюка
Немовлята зі смайликами замість облич виглядають моторошно. Абсолютно незрозуміло, куди дивитися на такий фотографії та навіщо автор взагалі її виклав.
Якщо ви боїтеся, що вашого малюка наврочать, просто не викладайте його фото. Повідомити про те, що ви стали щасливим батьком, можна і за допомогою текстового поста.
11. По одному слову за раз в кожному повідомленні
Постійні повідомлення на телефоні про кожне слово, яке набрано окремим повідомленням, діють на нерви і відволікають. Особливо такий стиль недоречний в діловому листуванні. Якщо ви знаєте, що хочете написати, не полінуйтеся спочатку сформулювати у своїй голові думку, а потім викласти її в одному повідомленні.
12. Однакові фотографії в одній публікації
Часто ми не можемо визначитися, на якому знімку вийшли найкраще. Але все-таки непогано б вибрати одну вдалу фотографію. Ніхто не хоче витрачати час на перегляд однакових фото. Якщо не можете зупинитися на одному кадрі, порадьтеся з кимось із близьких або виберіть навмання.
13. Текст з емодзі, набраний великими буквами
Емодзі не зроблять текст більш душевним або смішним, якщо він сухий і банальний. Велика кількість смайликів і великі літери видають невпевненість автора в тому, що він може донести свою думку за допомогою слів.
Постарайтеся не лінуватися і продумувати свої пости і повідомлення перед тим, як почнете їх писати. Якщо текст готовий і ви ним задоволені, ніхто не заважає вам додати пару смайликів, але зовсім не обов’язково ставити їх у кожне речення.
А які звички в соціальних мережах здатні викликати напад сказу у вас?