Avast і AVG продають данні користувачів великим корпораціям

Avast і AVG продають данні користувачів великим корпораціям

Розслідування, проведене порталами PCMag і Vice Motherboard, показало, що Avast і AVG (входить до складу Avast Software) продають особисті дані користувачів великим корпораціям через дочірню компанію Jumpshop. Звіт базується на витік даних про користувачів, контрактах і документах, що свідчить про продаж цих даних.

Повідомляється, що потенційними клієнтами Jumpshot можуть бути Google, Yelp, Microsoft, McKinsey, Pepsi, Sephora, Home Depot, Condé Nast і Intuit.

Відомо, що програмне забезпечення збирає детальну інформацію про діяльність в інтернеті, включаючи пошукові запити в Google, сторінки в LinkedIn, переглянуті відео в YouTube і відомості про пошуку пунктів. Ці дані великі корпорації можуть використовувати для оптимізації власних маркетингових заходів.

У минулому у Avast існувало розширення для браузерів, яке попереджало користувачів про підозрілі веб-сайти. Воно також збирало дані користувачів, після цього Mozilla, Google і Opera видалили розширення Avast зі своїх браузерів.

Однак Avast може збирати дані користувача і без розширення для браузера за допомогою антивірусного програмного забезпечення. Документація, яку виявив портал Motherboard, вказує на те, що збір даних триває навіть після видалення плагінів.

Одним з продуктів Jumpshot є пакет даних під назвою «All Clicks Feed», який включає в себе детальну інформацію про кліки користувачів на веб-сайтах. У Twitter він рекламується так: «Every search. Every click. Every buy. On every site ». За інформацією PCMag, нью-йоркська маркетингова компанія Omnicom Media Group підписана на цей пакет. У 2019 за доступ до данних вона заплатила Jumpshot близько $ 2 075 000.

Джерело

Схожі публікації