Голова Кіровоградської ОДА Андрій Назаренко вів переговори про представництво в області таких брендів, як Zara і H&M.Про це він повідомив в інтерв’ю пульS.
За словами губернатора Кіровоградщини, представництво в регіоні подібних брендів і торгових мереж є певним маркером його інвестиційної привабливості.
«Наприклад, Brocard і MC’Donalds є інвестиційними маркерами. Візьмемо такі масмаркети, як Zara і H&M – я проводив переговори, щоб вони до нас «зайшли». Потрібно розуміти, що вони платять великі податки. Це потужні, відомі у всьому світі компанії », – розповів Андрій Назаренко.
Компанії відповіли, що розглянуть пропозицію, проте поки не готові відкрити свої магазини в Кіровоградській області. « Їх теж трохи підкосила пандемія. Сподіваюся, що ми все-таки знайдемо підхід », – додав Андрій Назаренко.
Джерело: Zametka