Споживачам повернули 385 тисяч гривень

Споживачам повернули 385 тисяч гривень

Держпродспоживслужба у Кіровоградській області впродовж 2020 року повернула споживачам кошти за неякісні товари та послуги на загальну суму 385 тисяч гривень, повідомляє відомство на своєму сайті.

За 2020 рік до управління захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби в Кіровоградській області надійшло 639 звернень громадян. Зокрема 258 громадян звернулися письмово та 381 – під час особистого прийому фахівців у сфері захисту прав споживачів.

Фахівці управління перевірили дотримання вимог законодавства про захист прав споживачів у 98 суб’єктів господарювання, у 64 випадках право споживача було відновлено. За порушення чинного законодавства 10 суб’єктів господарювання отримали приписи, на 6 осіб складено адміністративні протоколи. До того ж 14 суб’єктів господарювання створили перешкоди в допуску посадових осіб до здійснення перевірки, що було зафіксовано працівниками правоохоронних органів.

Під час перевірок управлінням захисту споживачів перевірено безпеку нехарчової продукції на суму 385 600 грн, з них забраковано товари на 81 100 грн.

Для отримання консультацій з питань захисту прав споживачів, допомоги в оформленні заяв у випадку порушення ваших прав як споживача, звертайтеся до консультаційного центру захисту прав споживачів у Кіровоградській області за телефоном: (0522) 32 14 58, за адресою: м. Кропивницький, вул. Тараса Карпи, 84, кабінет 410, на електронну поштову скриньку: [email protected].

 

Джерело: Zametka

Схожі публікації