Волонтери мають зареєструватися в Єдиному реєстрі, щоб зберегти право завозити гуманітарну допомогу

Волонтери мають зареєструватися в Єдиному реєстрі, щоб зберегти право завозити гуманітарну допомогу

З 1 грудня минулого року запрацювала Автоматизована система реєстрації гуманітарної допомоги. Ключова мета такого інструменту – зробити процедуру ввезення та обліку гуманітарки зручнішою та прозорішою – розповідають в Міністерстві соціальної політики України.

Разом з тим, до 1 квітня 2024 року ще діє перехідний період. Він передбачає, що отримувачі гуманітарної допомоги (фонди, громадській організації та інші установи) можуть обирати один із двох варіантів завезення та обліку гуманітарної допомоги – паперовий або цифровий.

З 1 квітня лишиться лише один доступний механізм – виключно цифровий. За час запуску цифрової системи (https://good.gov.ua/) до офіційного Реєстру отримувачів гуманітарної допомоги приєдналось більше ніж 5,5 тисяч отримувачів. Загалом в Реєстрі вже понад 7 тисяч отримувачів.

Це означає, що всі ці організації можуть легально завозити гуманітарну допомогу.

Щоб нові правила з 1 квітня не стали неочікуваністю, отримувачі могли легко завезти допомогу, а українці її отримали, Мінсоцполітики нагадує, як користуватись цифровою платформою:

  1. Перейдіть на сайт https://good.gov.ua/.
  2. Якщо вас не має в Реєстрі отримувачів гуманітарної допомоги, зареєструйтесь за допомогою КЕП та підтвердьте дані про організацію. Це займає кілька хвилин. Детальніше у відео.
  3. Заповніть дані про вантажі та декларацію в системі. Інструкція за посиланням.
  4. Отримайте унікальний код гуманітарної допомоги.
  5. Сформуйте Декларацію в системі.
  6. Назвіть цей код під час митного оформлення на кордоні.
  7. Розподіліть вантаж.
  8. Якщо є розбіжності між декларацією та фактично отриманим товарами – заповніть в системі інвентаризаційний опис. Інформацію про те, як оформити інвентаризаційний опис дивіться у відео.
  9. Подайте автоматичний звіт про цільове використання гуманітарної допомоги в цифровій системі. Що дані з декларації або інвентаризаційного опису будуть підтягуватися у звіт автоматично.
  10. У випадку якщо були допущені помилки при поданні інвентаризаційного опису чи звіту, користувач до кінця місяця в якому було подано інвентаризаційний опис або звіт, може подати уточнювальний звіт або інвентаризаційний опис.

Детальну інструкцію з користування системою можна знайти за посиланням. Також за посиланням можна знайти відповіді на запитання, які найчастіше виникали під час запровадження нових правил. Маєте запитання щодо реєстрації та користування в Автоматизованій системі реєстрації гуманітарної допомоги? Звертайтесь до контакт-центру ДП «ІОЦ Мінсоцполітики України» за номером (044)-494-19-10 або за електронною поштою [email protected].

Джерело: Олександрійська міська рада

Схожі публікації