Борги за воду стягуватимуть колектори

Борги за воду стягуватимуть колектори

На Кіровоградщині понад добу було відсутнє водопостачання міст обласного значення. Напередодні, коли абоненти ОКВП «Дніпро-Кіровоград» робили запаси води, усі мали змогу на власні очі побачити, якої якості воду ми споживаємо і за що платимо ціну 44 гривні 50 копійок за кубометр. Тариф на водопостачання та водовідведення для абонентів підприємства «Дніпро-Кіровоград» з початку року підвищився майже на 7 гривень.  У 2014 році ОКВП «Дніпро-Кіровоград» взяло кредит  Світового банку до 2032 року  –  14,5 мільйонів доларів – на реконструкцію мереж, очищення води та переоснащення. У тому числі й через погашення кредиту Світового банку підприємство підвищує тарифи.  

У той же час з’явилося повідомлення про те, що незабаром борги за водопостачання зі споживачів стягуватимуть колектори. Про це розповів генеральний директор обласного комунального виробничого підприємства «Дніпро-Кіровоград» Роман Ілик. Після тендеру, який наразі триває, планується укласти договір із колекторською компанією. Це відбудеться вже у жовтні.

Борги за воду стягуватимуть колектори
Роман Ілик

За словами Ілика, вартість договору на колекторські послуги складає майже 4 мільйони гривень. Директор розповів, що це вимушений крок, адже попередні дії співробітників підприємства – робота з боржниками, рішення судів, передача матеріалів до Державної виконавчої служби – не дали жодних результатів. Натомість робота колекторів, яких ОКВП «Дніпро-Кіровоград» найняв влітку, або ж, як висловився Ілик, «вперше провели закупівлю послуги по стягненню заборгованості» і заплатили за ці послуги 50 тисяч гривень, справила очікуваний ефект. Бо ж жителі області на даний час заборгували загалом до 27 мільйонів гривень.

Договір з колекторською компанією планується укласти з жовтня 2021 року по 31 грудня 2022 року. Персональні дані та інформацію про боржників передадуть колекторській компанії, яка стане переможцем тендеру.

Керівник «Дніпро-Кіровоград» запевнив: колектори працюватимуть у межах законодавства, і воду абонентам-боржникам відключати не будуть. Споживачам телефонуватимуть і нагадуватимуть про заборгованість, надсилатимуть автоматичні голосові та СМС-повідомлення, листи на поштову та електронну скриньки.  Головне – щоб абоненти прийшли у водоканал, уклали договір про реструктуризацію боргів і почали платити гроші за спожиті послуги.

Найцікавіше, що згідно з чинним законодавством, рішення про співпрацю з колекторами, які беруть певний відсоток за свою роботу, цілком можливе. Як і передача їм персональних даних споживачів. Адже абоненти підписують договори з водоканалом або іншими комунальними підприємствами, де є згода на використання персональних даних.

Джерело: Портал Zametka

Схожі публікації

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *