Що потрібно знати про повірку лічильників

Що потрібно знати про повірку лічильників

До Головного управління Держпродспоживслужби в Кіровоградській області надійшли звернення від споживачів послуг ОКВП «Дніпро – Кіровоград» стосовно не отримання ними повідомлень від підприємства про майбутню повірку квартирних лічильників води. Пояснення працівників ОКВП з цього приводу було наступним: мовляв, власники квартирних засобів вимірювальної техніки вже мають самі стежити за терміном цієї повірки. У зв’язку з цим Головне управління вважає за необхідне повідомити про свою позицію з означеного питання.

Виконавець має не пізніше ніж за місяць до настання строку проведення періодичної повірки інформувати про це споживача шляхом надсилання повідомлення рекомендованим листом з повідомленням про вручення або в інший спосіб, що підтверджуватиме отримання його споживачем.

Таким чином, власник квартирного лічильника забезпечує проведення періодичної повірки засобу обліку води у строк, що не перевищує одного місяця з дня одержання повідомлення від виконавця, якщо інше не встановлено договором. За цей час споживач оплачує послуги з централізованого постачання холодної та гарячої води – згідно із середньомісячними показаннями засобів обліку за попередні три місяці.

Повірка, обслуговування та ремонт (у тому числі демонтаж, транспортування і монтаж) вузлів обліку здійснюється за рахунок власників таких вузлів.

 

Джерело: Олександрійський тиждень

Схожі публікації