Ціни на пальне сьогодні: скільки коштує бензин, газ і дизель

Ціни на пальне сьогодні: скільки коштує бензин, газ і дизель

В Україні станом на вечір 1 грудня середня ціна бензину А-95 становить 50,55 грн/л

Про це повідомляє Еспресо.TV із посиланням на фінансовий портал «Мінфін».

Ціна на бензин на заправках

За даними «Мінфіну», в середньому пальне в Україні 1 грудня продають за такими цінами: 

  • бензин А-95 преміум – 51,39 грн/л 
  • бензин А-95 – 50,55 грн/л
  • бензин А-92 – 50,25 грн/л
  • дизельне паливо – 54,72 грн/л
  • автомобільний газ – 28,71 грн/л 

Сайт AUTO.RIA наводить такі дані щодо середньої вартості пального:

  • A-95 преміум – 51,10 грн/л    
  • A-95 – 50,39 грн/л
  • A-92 –  49,90 грн/л
  • ДП – 54,61 грн/л
  • Газ – 28,61 грн/л

Наявність пального на заправках в Україні

За даними «Мінфіну», А-95 «преміум» є на заправках більшості мереж АЗС у більшості областей України на підконтрольній території за ціною від 43,98 грн/л на АЗС мережі Motto в Черкаській області до 53,99 грн/л у мережі АЗС SOCAR у Київській, Львівській, Одеській і Черкаській областях. На Донеччині пальне цієї марки можна придбати в мережі АЗС Mango (55 грн/л). На Херсонщині А-95 «преміум» є в мережі АЗС ОККО по 53 грн/л. На Луганщині бензин А-95 «преміум» відсутній на заправках.

А-95 на підконтрольній Україні території можна купити в усіх областях, крім Луганської, у більшості мереж АЗС. Найдешевше — по 43,50 грн/л у мережі ZOG у Запорізькій області. Найдорожче — на заправках мереж ОККО, WOG та «Авіас» (52 грн/л). У Донецькій області бензин цієї марки є в мережі АЗС «Авіас» по 52 грн/л, у Миколаївській — в мережах АЗС WOG, «Авіас» (по 52 грн/л) та Укрнафта (49 грн/л), у Сумській — на ОККО (52 грн/л) та BVS (50,99 грн/л). У Херсонській — в мережі АЗС ОККО (52 грн/л).

А-92 відсутній на АЗС у Донецькій, Луганській, Сумській і Херсонській областях. В інших областях він є на АЗС мережі «Авіас» (51 грн/л), у Вінницькій,  Івано-Франківській, Львівській областях — на «Авіас» і Chipo (від 50 грн/л до 50,60 грн/л), у Дніпропетровській — на «Авіас» та  VostokGaz (46,99 грн/л), Закарпатській — на «Авіас», Chipo (50 грн/л) та «Маркет» (49 грн/л), у Запорізькій — на «Авіас» і ZOG (42 грн/л), у Київській — на «Авіас», Chipo (50 грн/л), Luxwen (49 грн/л) і Klo (48,99 грн/л), у Кіровоградській — на «Авіас» і «Рур груп» (46,99 грн/л), в Одеській — на «Авіас» і «Катрал» (50,49 грн/л), у Харківській — на «Авіас» і U.GO (51 грн/л).

Дизельне пальне можна придбати майже у всіх мережах АЗС. У Луганській області цього виду пального немає на АЗС, у Донецькій є на заправках Mango по 57,99 грн/л та «Авіас» по 54 грн/л. На Херсонщині — в мережі АЗС ОККО по 56 грн/л. Найдешевше дизпаливо можна придбати по 51,78 грн/л на АЗС мережі Motto  у Хмельницькій області, найдорожче — по 57,99 грн/л на АЗС мережі SOCAR у Київській, Львівській, Одеській і Черкаській областях.

Ціни на пальне: прогноз

Директор консалтингової групи «А-95» Сергій Куюн в етері Еспресо зазначив, що найближчим часом в Україні може зрости попит на пальне через підвищене використання генераторів. Утім, за його словами, це не мало б спричинити суттєвого подорожчання пального. Нинішнє зростання ціни на пальне на 50 копійок або гривню він назвав ситуативним – трейдери намагаються виграти час для привезення нових партій пального.

«Коли ринок привезе необхідну кількість пального, фактор такого генераторного попиту не відіграватиме якусь важливу роль, а вартість залежатиме, як завжди, від закупівельної ціни», – додав він. 

За словами експерта, з огляду на кількість ввезених у листопаді генераторів, попит на пальне може зрости приблизно на 15%. 

«У нас є потенціал, щоб збільшити це постачання і закрити цей попит», – запевнив Куюн.

Як зазначає сайт enkorr, попри зниження цін на дизельне пальне в Європі, ситуація на українському ринку залишається доволі складною. Зокрема трейдери, які реалізують цей продукт у чорноморських портах, фіксують зменшення кількості суднових відвантажень в Україну.

Великі постачальники ресурсу прогнозують, що ситуація на ринку дизпального, імовірно, буде погіршуватися. Готуючись до введення ембарго на російські енергоносії, Європа почала формувати запаси нафтопродуктів. Високий попит сприятиме здорожчанню дизельного пального. Тому зниження цін, яке спостерігалося минулого тижня, було тимчасовим.

Зі слів українських трейдерів, контрактування на грудень відбувається в нормальному режимі, натомість на січень закордонні постачальники поки що не поспішають підтверджувати обсяги.

«За останні два тижні риторика продавців змінилася від «усе прекрасно» до «ми не розуміємо, що буде з продуктом», – зазначив голова однієї з українських мереж АЗК.

Тим часом наприкінці жовтня директор консалтингової групи «А95» Сергій Куюн заявляв, що в Україні ринок пального працює успішно, а ціни на заправках не мали б суттєво зрости.

«Якщо ми спокійно пройшли пік споживання, то так званий мертвий сезон не передбачає ніяких проблем з будь-якою маркою палива», – наголосив Куюн.

Про те, що вартість пального в Україні найближчим часом суттєво не зросте й не матиме значного впливу на ціну продуктів, зазначав в ефірі Еспресо й голова Асоціації постачальників торговельних мереж Олексій Дорошенко. Експерт зауважив, що всі головні ризики вже були закладені у вартість продукції, враховуючи те, що українці пережили з лютого й до жовтня. 

«Зараз, коли повернули акцизи, було зрозуміло, що, наприклад, ціна на автомобільний газ підвищиться на 2 грн, на 95 пальне — десь до 5 грн і це означає, що всі імпортери та виробники потрохи підвищили свою вартість, тобто заклали ці всі ризики», – пояснив він.

Схожі публікації