Новий сервіс від Пенсійного фонду: електронний кабінет ЦНАПу на вебпорталі

Новий сервіс від Пенсійного фонду: електронний кабінет ЦНАПу на вебпорталі

Пенсійний фонд України представив нову можливість на своєму вебпорталі — електронний кабінет Центру надання адміністративних послуг (ЦНАП). Цей сервіс підвищує рівень взаємодії між ЦНАПами та Пенсійним фондом України щодо обслуговування громадян. Завдяки ньому відповідальним працівникам ЦНАПів тепер надаються такі можливості:

  • Заповнення та подача заяв до Пенсійного фонду України щодо:
    • Внесення відомостей до Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, які мають право на пільги.
    • Призначення та надання житлової субсидії.
    • Надання пільг на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого палива і скрапленого газу.
    • Перерахунок раніше призначеної житлової субсидії або пільги.
    • Виплата житлової субсидії або пільги.
  • Пошук та перегляд заяв, які були подані до Пенсійного фонду України, спеціалістами ЦНАПу.

Для отримання доступу до електронного кабінету ЦНАПу необхідно заповнити та підписати Договір та Заяву про приєднання, які розміщені на вебпорталі Пенсійного фонду України. У цих документах визначається перелік уповноважених працівників ЦНАПу, які матимуть доступ до роботи в електронному кабінеті.

Після успішної реєстрації визначеним спеціалістам ЦНАПу буде надано доступ до електронного кабінету ЦНАП з використанням кваліфікованого електронного підпису.

Основною метою цього нововведення є поліпшення процесу обробки звернень громадян щодо житлових субсидій та пільг, а також розширення можливостей електронної комунікації між територіальними громадами та Пенсійним фондом.

Джерело: Олександрійська міська рада

Схожі публікації