Українці стали більш раціонально підходити до покупок, а також частіше обирають українські бренди.
Про це свідчать результати дослідження компанії Gradus Research, інформує «Кіровоградська правда».
Зокрема, більшість споживачів нині планують покупки заздалегідь – 76% респондентів.
54% опитаних споживачів звертають особливу увагу на бренд. 33% стверджують, що після початку повномасштабної війни росії проти України бренд товару не має для них жодного значення.
55% тих, хто продовжує купувати знайомі бренди – роблять це через позитивний досвід від покупки товарів саме цих брендів.
Серед тих, хто надає перевагу українським брендам, 56% опитаних кажуть, що роблять це, щоб підтримати українських виробників.
*Опитування проводили методом самозаповнення анкети в мобільному додатку. Цільова аудиторія: люди у віці 18-60 років, які проживають у містах із населенням понад 50 000 осіб. Період проведення: 6-7 грудня, розмір вибірки: 1000 респондентів.
![](https://alexcity.com.ua/wp-content/uploads/2022/12/321244415_490042826568256_4219598236908293978_n-—-середнє.jpeg)
![](https://alexcity.com.ua/wp-content/uploads/2022/12/321368024_5313297065442312_242018721310608023_n-—-середнє.jpeg)