Українці частіше обирають українські бренди

Українці частіше обирають українські бренди

Українці стали більш раціонально підходити до покупок, а також частіше обирають українські бренди.

Про це свідчать результати дослідження компанії Gradus Research, інформує «Кіровоградська правда».

Зокрема, більшість споживачів нині планують покупки заздалегідь – 76% респондентів.

54% опитаних споживачів звертають особливу увагу на бренд. 33% стверджують, що після початку повномасштабної війни росії проти України бренд товару не має для них жодного значення.

55% тих, хто продовжує купувати знайомі бренди – роблять це через позитивний досвід від покупки товарів саме цих брендів.

Серед тих, хто надає перевагу українським брендам, 56% опитаних кажуть, що роблять це, щоб підтримати українських виробників.

*Опитування проводили методом самозаповнення анкети в мобільному додатку. Цільова аудиторія: люди у віці 18-60 років, які проживають у містах із населенням понад 50 000 осіб. Період проведення: 6-7 грудня, розмір вибірки: 1000 респондентів.

Схожі публікації