Новий місяць для олександрійців розпочався з відкриття нового гастро-бутика від МХП. 1 жовтня мешканцям міста презентували «М’ясомаркет» — сучасну крамницю, де немає продавців, але є м’ясні сомельє, VR-ігри та широкий асортимент м’яса й супутніх товарів.
Організатори приготували подарунки всім відвідувачам відкриття. Перші 100 покупців отримали сендвіч від «Бащинського» і Pepsi, а всі, хто закупився на суму більше, ніж 300 грн, — стильну екосумку. Найменших відвідувачів потішили альбомами з наліпками «Веселі курчата» від «Нашої Ряби».
«М’ясомаркет» — перший гастро-бутик в Олександрії та десятий в Україні. Це мережа магазинів біля дому нового формату, що відкриваються за системою франчайзингу від МХП. В Олександрії партнером-франчайзі став Сергій Потапов. У 2003 році він разом з МХП почав відкривати магазини «Наша Ряба». Тепер стежитиме за дотриманням високих стандартів якості продуктів і наданням зразкового клієнтського сервісу в «М’ясомаркеті».
«Ми 17 років працюємо разом. Звісно, клієнтські настрої змінюються, трансформується й бізнес. Ми перетворили помилки на досвід, удосконалили сервіс і запускаємо новий проєкт — «М’ясомаркет». Я вважаю, що зараз це найкращий формат м’ясних магазинів. Ми стали ближчими до відвідувачів, команда спілкується з клієнтами без вітрин і прилавків, просто в залі. М’ясні сомельє — вони тут замість продавців — розповідають все про м’ясо, консультують відвідувачів, приймають пропозиції», — розповів Сергій Потапов.
Франчайзі також подякував команді, партнерам та клієнтам: «Без них це все нічого не вартує!».
На відкритті був присутній Денис Кіт, керівник групи розвитку напряму «Ультрафранчайзинг» МХП. Він також звернувся до олександрійців та анонсував асортимент крамниці:
«Це м’ясний магазин нового формату, де можна придбати все: від якісного свіжого м’яса до бакалії. Тут відвідувачі знайдуть птицю, свинину, яловичину, індичку. Навіть такі специфічні групи товарів, як свіжі тушки кроликів і перепілок, у нас також є. Крім цього, в «М’ясомаркеті» можна придбати яйця, випічку, овочі, напої, соуси, молочні продукти… І це ще не все! З вибором завжди допоможуть м’ясні сомельє. Вони пройшли спеціальне навчання і тепер знать всі особливості кожного виду м’яса та розуміються на тому, що найкраще розкриває його смак. Сомельє допоможуть і обрати, і приготувати: замаринують на місці й поділяться рецептом», — розповів Денис Кіт.
М’ясні сомельє — не єдине, чим дивує новий гастро-бутик. Для наймолодших відвідувачів тут облаштована зона з VR-окулярами! Поки батьки обирають продукти та записують рецепти від сомельє, діти можуть віртуально пограти на музичних інструментах. Такий шопінг буде всім в задоволення!
Найвищі стандарти безпеки — невід’ємна частина філософії «М’ясомаркету». Крім найсуворіших вимог до продукції, тут обов’язково слідкують і за дотриманням карантинних обмежень. Гостям відкриття регулярно нагадували про дотримання дистанції, а до магазину дозволяли заходити лише по 4 людини та обов‘язково в масках! Аби ніхто не нудьгував у черзі, на вулиці облаштували яскраву фотозону та проводили інтерактиви й розіграші.
Приходьте знайомитися з «М’ясомаркетом» і ви!
Магазин розташований за адресою: вул. Братська, 30.