Заступниця міського голови Олександрії взяла участь у міжнародній конференції

Заступниця міського голови Олександрії взяла участь у міжнародній конференції

Заступниця міського голови Олександрії Ірина Чемерис взяла участь у міжнародній конференції мерів Act Now 2023, яка відбулася в Брюсселі з 8 по 10 листопада.

Ця платформа створена для того, щоби керівники громад та запрошені спікери ділилися досвідом, обмінювалися кращими практиками, підвищували кваліфікації і знаходили нових партнерів для взаєморозвитку.

Цього року в конференції взяли участь 55 українських делегатів з різних куточків України, у тому числі з прифронтових та деокупованих територій.

У рамках Програми «U-LEAD з Європою» від Кіровоградської області лише двом громадам було запропоновано відвідати міжнародну конференцію, серед яких й Олександрія.

Ірина Чемерис розповіла, що під час конференції вона поспілкувалася з лідерами думок, українськими колегами з різних територій, а також з представниками європейських інституцій та міжнародних організацій.

«Європа відкрита до України і зацікавлена у її відбудові. Під час зустрічі говорили про розширення можливостей відбудови через співпрацю органів місцевого самоврядування з міжнародними партнерами та використання важелів побратимство між містами. Адже чим сильніший тил, тим сильніша його допомога фронту», – зазначила Ірина Чемерис.

Вона також відзначила, що для європейських партнерів допомога територіям, які постраждали від війни, у підтримці соціального життя та відновленні життєдіяльності громади так само важлива, як і військова допомога.

«Місцевому самоврядуванню доводиться вирішувати дуже багато різних питань. І власних ресурсів громадам часто не вистачає. Тому плідні партнерські відносини та співпраця з європейськими муніципалітетами допоможе нашим територіям не лише відновитися після війни, й сприятиме до вступу в Європейський Союз», – підсумувала заступниця.

Заступниця міського голови також висловила подяку українським захисникам за те, що Кіровоградщина залишається у відносно мирному житті.

Джерело: Олександрійська міська рада

Схожі публікації