Юні олександрійці та діти з усієї області програмували онлайн за допомогою гри Minecraft

Юні олександрійці та діти з усієї області програмували онлайн за допомогою гри Minecraft

23 вересня пройшов CodeFast 3.0 «Грай та програмуй онлайн» – година навчання і ознайомлення дітей з азами програмування за допомогою гри Minecraft.

Два роки поспіль Code Fast для дітей проходив в центральній міській бібліотеці. Цьогорічна ж подія, організована Олександрійською міською ЦБС, відбувалась онлайн, завдяки чому участь в ній могли взяти діти з усієї області. 30 учасників віком 8-9 років ознайомились з простими поняттями програмування.

Всі учасники CodeFast 3.0 були нагороджені сертифікатами та призами. Олександрійці могли забрати свої подарунки в бібліотеці, а юним програмістам з області їх відправили поштою.

Довідка

Code Fast 3.0 «Грай та програмуй» проходить в рамках ініціативи Meet and Code, за фінансування корпорації SAP, яка надає підтримку та забезпечує ресурсами неприбуткові організації. В Україні Meet and Code реалізується Ресурсним центром ГУРТ, що є партнером Глобальної мережі TechSoup.

Щороку організація Meet and Code  оголошує конкурс міні-грантів в країнах Європи для проведення подій, що популяризують новітні технології. Головна мета європейської ініціативи Meet and Code – продемонструвати, наскільки цікавим є цифровий світ, та надихнути дітей і молодь на його вивчення.

Нагадаємо, Олександрійська міська централізована бібліотечна система третій рік подає заявки на конкурс та отримує підтримку своїх подій. У 2020 році бібліотекарі здобули максимальну кількість підтриманих міні-грантів: три із трьох можливих для проведення заходів з кодування. Розмір кожного окремого міні-гранту – 9 000 гривень, а трьох – 27 000 гривень.

Цьогорічні події відбуваються тільки онлайн, стосуються теми технологій або кодування. Усі заходи, які проводяться в межах ініціативи Meet and Code, безоплатні для учасників.

Перша онлайн подія: CodeFast 3.0 «Грай та програмуй онлайн» відбулась 23 вересня.

Друга онлайн подія: «Турнір юних скретчерів» пройде 6 жовтня (з 14:30 до 17:00 год). Вік дітей: 8-10 років

Турнір з програмування на мові Scratch 2 зі створення власної програми чи сценарію з освоєння Марсу. Учасники події перевіряють свої знання з програмування на мові Scratch 2, які отримали в школі, та поглиблюють рівень володіння інформаційними технологіями. Обов’язкова реєстрація учасників.

Посилання для реєстрації.

Третя подія: Online-турнір з програмування роботів LEGO “Колонізувати Марс” відбудеться 21 жовтня (з 15:30 до 17:30 год). Дана подія повністю моделює ситуацію з освоєнням Марсу, оскільки на Марсі немає жодного центру керування, всі дії виконуються дистанційно з Землі.

Турнір складається з різних завдань, учасникам потрібно продемонструвати свої логічні якості та вміння правильно будувати алгоритми для виконання команд роботом. За допомогою декількох веб-камер учасники, попередньо зареєструвавшись, в реальному часі, одночасно, будуть отримувати завдання з програмування. Задача – вирішити проблему якомога швидше, при цьому обравши правильного робота (у дітей буде можливість обрати між двома роботами LEGO – «EV3MEG» та «Robot Educator»). Кожний учасник пише програму для робота на своєму комп’ютері через програму LEGO MINDSTORMS Education EV3 та відсилає її на відповідну поштову адресу. Учасник може мати 3 спроби виконати завдання, але з інтервалом не частіше 5 хвилин. Переможців очікують цінні призи! Учасники події також отримають заохочувальні призи!

Посилання для реєстрації.

Схожі публікації