В Олександрії пройшов турнір з програмування на мові Scratch 2

В Олександрії пройшов турнір з програмування на мові Scratch 2

6 жовтня Олександрійська міська ЦБС організувала онлайн-турнір з програмування на мові Scratch 2 зі створення власної програми чи сценарію з освоєння Марсу.

Учасники події перевірили свої знання з програмування на мові Scratch 2, формуючи основні навички ХХІ століття: творче мислення, вільну комунікацію, системний аналіз та поглибили рівень володіння інформаційними технологіями.
Участь в онлайн-події могли взяти діти (віком 8-10 років) не лише з Олександрії. Так двоє з 12 учасників, що програмували в рамках турніру, є мешканцями Кропивницького.
Роботи юних програмістів виявилися настільки різноманітними, що замість трьох найкращих програм було обрано п’ять. Їх автори отримали гарні подарунки, інші учасники – заохочувальні призи.
Переможці турніру:
  • 1 місце – Дяков Кіріл
  • 2 місце – Абдулаєва Аміна
  • 3 місце – Горбачов Михайло
  • 4 місце – Сур Артем
  • 5 місце – Нікітін Михайло (м. Кропивницький)
Подія проходила в рамках ініціативи Meet and Code, за фінансування корпорації SAP, яка надає підтримку та забезпечує ресурсами неприбуткові організації. В Україні Meet and Code реалізується Ресурсним центром ГУРТ, що є партнером Глобальної мережі TechSoup.
Нагадаємо, цьогоріч Олександрійська міська централізована бібліотечна система здобула три (з трьох можливих) мінігранти для проведення заходів з кодування.
Перша онлайн подія: CodeFast 3.0 «Грай та програмуй онлайн» відбулась 23 вересня.
Третя подія: Online-турнір з програмування роботів LEGO “Колонізувати Марс” відбудеться 21 жовтня. Переможців очікують цінні призи! Учасники події також отримають заохочувальні призи!
Крім того, олександрійці можуть дізнаватись про всі підтримані в рамках ініціативи Meet and Code в Україні цього року події, які проходять онлайн, та брати в них участь. Деталі за посиланням.

Схожі публікації